Nabór na wolne stanowisko pracy - Podinspektor ds. gospodarki wodnej i kanalizacyjnej.


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
87KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektor ds. gospodarki wodnej i kanalizacyjnej.

01‑12‑2023 13:11:05

Or.2110.1.2023                                                                                                 Biała Druga, dnia 1 grudnia 2023r.


 

Wójt Gminy Biała

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

Podinspektor ds. gospodarki wodnej i kanalizacyjnej

 

1. Nazwa i adres jednostki: 

Urząd Gminy Biała

Biała Druga 4B

98-350 Biała

2. Określenie stanowiska: 

Podinspektor ds. gospodarki wodnej i kanalizacyjnej.

3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

1) Wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie;

b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

c) posiadanie nieposzlakowanej opinii;

d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

e) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na w/w stanowisku;

f) wykształcenie wyższe;

g) prawo jazdy kat.B.

2) Wymagania dodatkowe:

a) znajomość przepisów z zakresu: Prawa wodnego, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Kodeksu postępowania administracyjnego;

b) umiejętność obsługi komputera.


 

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 

1.Wykonywanie zadań w zakresie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, a w szczególności;

  1. przygotowanie i prowadzenie dokumentacji i ewidencji związanej z wydawaniem zezwoleń na świadczenie usług w zakresie:- opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych,
  2. prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych, przeprowadzanie kontroli częstotliwości ich opróżniania
  3. prowadzenie ewidencji przydomowych oczyszczalni ścieków, dokonywanie kontroli częstotliwości i sposobu pozbywania się osadów ściekowych,
  4. przyjmowanie deklaracji od mieszkańców w zakresie pozbywania się ścieków,
  5. sporządzanie sprawozdań w zakresie ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków, zawartych umów na odbiór nieczystości , kontroli wywozu nieczystości ciekłych i przedkładanie ich właściwym organom.

2. Prowadzenie spraw w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków:

1) zapewnienie właściwego stanu technicznego i sanitarno – epidemiologicznego
hydroforni, sieci wodociągowych, ujęć wodnych, hydrantów, przyłączy oraz właściwej jakości wody w sieci wodociągowej,

2) informowanie mieszkańców o jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi,

3) przygotowywanie projektów umów z odbiorcami o dostawę wody oraz odprowadzania ścieków, prowadzenie rejestru zawartych umów,

4) wydawanie warunków przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,

5) odbiór przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych,

6) zapewnienie przeprowadzania kontroli urządzeń pomiarowych, wodomierzy głównych lub wodomierzy zainstalowanych przy punktach czerpalnych, dokonania odczytu ich wskazań oraz dokonania badań i pomiarów,

7) udostępnianie zastępczego punktu poboru wody,

8) prowadzenie spraw dotyczących bezumownego pobierania wody lub odprowadzania ścieków

9) naliczanie należności za wodę dla odbiorców ryczałtowych,

10) koordynowanie pracy konserwatora urządzeń wodociągowych oraz konserwatora oczyszczalni ścieków,

11) przygotowanie funkcjonowania publicznych urządzeń zbiorowego zaopatrzenia w wodę w warunkach specjalnych (skażenia, klęski żywiołowe),

12) rozliczanie kosztów zużycia energii elektrycznej w hydroforniach oraz oczyszczalniach ścieków i tłoczniach ścieków,

13) prowadzenie rejestru zakupów i sprzedaży dla rozliczania podatku VAT,

14) opracowywanie projektu regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków, koordynowanie procedury jego uzgadniania,

15) opracowanie i aktualizacja planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,

16) dokonywanie kalkulacji kosztów produkcji wody i odbioru ścieków, proponowane wysokości opłat za pobór wody i odbiór ścieków,

17) opracowanie taryfy oraz przekazywanie organowi regulacyjnemu wniosków z wymaganymi załącznikami w sprawie zatwierdzenia taryf za wodę i ścieki, koordynowanie procedury jej zatwierdzenia przez organ regulacyjny

18) przekazywanie do zamieszczenia w BIP zatwierdzonych taryf oraz innych informacji wymaganych przepisami prawa,

19) sporządzanie sprawozdań i informacji wynikających z realizacji zadań na stanowisku, przekazywanie ich właściwym organom; wyniki pomiarów jakości i ilości ścieków wprowadzanych do odbiornika przekazywać Państwowemu Gospodarstwu Wodnemu Wody Polskie oraz do Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska zgodnie z art. 304 ustawy z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne, roczne sprawozdanie o wytwarzanych odpadach przedkładać do Marszałka Województwa Łódzkiego zgodnie z terminem określonym w przepisach prawa,

20) wprowadzanie danych do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków w zakresie przeprowadzonej kontroli odprowadzania nieczystości ciekłych.

3. Wykonywanie zadań wynikających z Prawa wodnego:

                 1) Wyznaczanie aglomeracji, przegląd jej obszarów i granic,

2) gospodarowanie zasobami wód podziemnych i powierzchniowych oraz ich ochrona przed zanieczyszczeniami,

3) nakazywanie wykonania niezbędnych urządzeń zabezpieczających wodę przed zanieczyszczeniami,

2) zabranianie wprowadzania ścieków do rowów, kanałów melioracyjnych
i kanalizacji burzowej,

3) wprowadzanie ograniczeń w poborze wody w przypadku jej niedoboru,

4) opracowywanie informacji dotyczącej ustalenia opłat za usługę wodną oraz decyzji
i zwolnie
ń w tym zakresie

5) prowadzenie ewidencji urządzeń wodno melioracyjnych,

6) współpraca ze spółkami wodnymi w realizacji ich statutowych zadań,

7) prowadzenie ewidencji kąpielisk oraz miejsc okazjonalnie wykorzystywanych do kąpieli, znakowanie kąpielisk o zakazie kąpieli, prowadzenie spraw związanych z utworzeniem kąpielisk i miejsc okazjonalnie wykorzystywanych do kąpieli,

8) przechowywanie kopii planów nawożenia azotem wraz z kopią opinii Okręgowej Stacji Chemiczno-Rolniczej- dostarczanych przez podmioty prowadzące produkcję rolną oraz hodowlę.

4. Koordynacja i monitorowanie zadań w zakresie Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych oraz przedkładanie sprawozdań z jego realizacji.

5. Wykonywanie zadań związanych z ochroną przeciwpowodziową:

1) opracowywanie planu operacyjnego ochrony przed powodzią,

2) prowadzenie i koordynowanie działań w przypadku ogłoszenia stanu pogotowia lub alarmu przeciwpowodziowego.

5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: 

Praca wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy, 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym.

Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Miejsce pracy w budynku nie jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdu). Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie. Na zewnątrz budynku Urzędu Gminy Biała możliwość skorzystania z windy dla osób niepełnosprawnych.

6. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru: 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Biała w miesiącu listopadzie 2023 r. nie przekraczał 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.


 

7. Wymagane dokumenty: 

a) list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem,

b) życiorys (CV) opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający informacje, o których mowa w art. 22¹ § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer  telefonu, adres do korespondencji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe;

c)  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);

e) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

f) oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku Podinspektora ds. gospodarki wodnej i kanalizacyjnej;

g) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

h) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;

i) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;

j) oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B;

      k) osoby   niepełnosprawne, które   chcą   skorzystać  z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o  pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r. poz.530) powinny przedłożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem;

      l) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.


Wzór kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych stanowią załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko.

 

8. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane  dokumenty  aplikacyjne  należy składać  osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Biała, Biała Druga 4B, 98-350 Biała (pokój nr 9) lub wysłać pocztą na adres Urzędu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 grudnia 2023 r. do godz. 1500 w zaklejonej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem „Nabór na stanowisko Podinspektora ds. gospodarki wodnej i kanalizacyjnej”.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane. Za termin złożenia dokumentów, uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów do Urzędu.

9. Kandydaci, których oferty będą spełniać wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej. 

10. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Biała oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Biała. 

11. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.

Administrator           

Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Wójt Gminy Biała, z siedzibą Biała Druga 4B. 

Można się z nim skontaktować w następujący sposób:

a) listownie: Biała Druga 4B, 98-350 Biała

b) przez adres e-mail: sekretariat@gminabiala.pl

c) telefonicznie: (43) 841-90-90,

d) ePUAP: /101701/skrytka

 

Inspektor ochrony danych

Wójt Gminy wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: inspektor@myiod.pl lub w sekretariacie Urzędu Gminy. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Cel i podstawy przetwarzania  

a) Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postepowania rekrutacyjnego zgodnie art. 22¹ § 1 pkt 4 – 6 Kodeksu Pracy w związku z art. 6 ust. 1 lit. b RODO1. W przypadku danych określonych w art. 22¹ §1 pkt 1 – 3 Kodeksu Pracy podstawą jest art. 6 ust. 1 lit.c RODO1, natomiast inne dane, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO1), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

b) Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO1 konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

 

Odbiorcy danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. W przypadku wybrania kandydata w przeprowadzonym naborze Pani/Pana dane osobowe będą upowszechnione na tablicy informacyjnej oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy przez okres co najmniej 3

miesięcy zgodnie art. 15 ustawy o pracownikach samorządowych, gdyż co do zasady imię, nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata są jawne. W przypadku pozostałych kandydatów dane osobowe nie będą upubliczniane, ale mogą być udostępniane wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, zgodnie z art. 2 ustawy o dostępie do informacji publicznej.

 

Okres przechowywania danych.

Pani/Pana dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku kandydatów zakwalifikowanych do II etapu będą archiwizowane zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt.

Prawa osób, których dane dotyczą.

Zgodnie z RODO1 przysługuje Pani/Panu:    

a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne,

c) prawo do ich usunięcia, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa,

d) prawo do ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

 

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych na adres: Biura Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub przez stronę internetową uodo.gov.pl.

Informacja o wymogu podania danych.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art.221 §1 pkt 1-5 Kodeksu pracy i art. 6 ustawy o pracownika samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.


 

1 – (RODO) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

 

Wójt

/-/ Aleksander Owczarek

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Marek Pluskota
email: m.pluskota@biala.finn.pl tel.:(043) 841 90 90 fax: (043) 841 90 18
, w dniu:  05‑12‑2023 11:08:14
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Marek Pluskota
email: m.pluskota@biala.finn.pl tel.:(043) 841 90 90 fax: (043) 841 90 18
, w dniu:  05‑12‑2023 11:08:14
Data ostatniej aktualizacji:
10‑01‑2024 10:58:55
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie