Nabór na wolne stanowisko pracy - Referent ds. księgowości - GCUW w Białej


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
55KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Nabór na wolne stanowisko pracy - Referent ds. księgowości - GCUW w Białej

16‑01‑2023 14:45:21

Biała Druga, dnia 16 stycznia 2023 r.

Kierownik Gminnego Centrum Usług Wspólnych w Białej
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Referent ds. księgowości

1. Nazwa i adres jednostki:
Gminne Centrum Usług Wspólnych w Białej
Biała Druga 4B
98-350 Biała
2. Określenie stanowiska:
Referent ds. księgowości
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
1) Wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej, oraz obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
c) posiadanie nieposzlakowanej opinii;
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
e) dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej;
f) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na w/w stanowisku;
g) wykształcenie wyższe;

2)    Wymagania dodatkowe:

a) wykształcenie kierunkowe: m.in.: rachunkowość, finanse, ekonomia,
b) doświadczenie zawodowe: mile widziane doświadczenie w pracy zawodowej w jednostce samorządu terytorialnego,
c) znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych, a w szczególności przepisów prawa:
- ustawa o finansach publicznych,
- ustawa o rachunkowości,
- ustawa o systemie oświaty,
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o pracownikach samorządowych,
- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
d) umiejętność obsługi komputera w zakresie Microsoft Office oraz znajomość programów finansowo – księgowych: Księgowość Budżetowa – Budżet, SJO Bestia,
e) pożądane cechy osobowości: dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, umiejętność myślenia analitycznego, otwartość na stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych,

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) obsługa kasowa GCUW, sporządzanie dokumentów bankowych na podejmowanie i przekazywanie środków pieniężnych, sporządzanie raportów kasowych,
2) sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych: faktur, rachunków, raportów żywieniowych itp.,
3) sporządzanie poleceń przelewów na podstawie dowodów księgowych,
4) dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją,
5) prowadzenie spraw funduszu świadczeń socjalnych pracowników zatrudnionych w placówkach oświatowych,
6) prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników,
7) prowadzenie spraw związanych z udzielaniem pomocy materialnej dla uczniów
o charakterze socjalnym (stypendium szkolne i zasiłek szkolny)
8) obsługa finansowo-księgowa opłat za wyżywienie w placówkach oświatowych oraz opłaty za korzystanie z wychowania przedszkolnego w czasie przekraczającym podstawowy wymiar zajęć,
9) prowadzenie gospodarki samochodowej: wydawanie i ewidencja kart drogowych, rozliczanie zużycia paliwa autobusu szkolnego,
10) prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją składników majątkowych GCUW oraz szkół i przedszkoli,
11) załatwianie interesantów i innych spraw wynikających z pełnienia obowiązków   pracownika ds. księgowości,
12) sporządzanie sprawozdań statystycznych,
13) przygotowanie projektów uchwał, zarządzeń, decyzji, pism i innych dokumentów z zakresu swoich zadań,
14) pełnienie zastępstwa podczas nieobecności głównego księgowego GCUW,
15) wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika GCUW.

5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy, 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym.
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Miejsce pracy w budynku nie jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdu). Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku.  Na zewnątrz budynku Urzędu Gminy Biała możliwość skorzystania z windy dla osób niepełnosprawnych.

6. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Centrum Usług Wspólnych w miesiącu grudniu 2022 r. nie przekraczał 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

7. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem,
b) życiorys (CV) opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający informacje, o których mowa w art. 22¹ § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer  telefonu, adres do korespondencji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe;
c)  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
e) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
f) oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku Referenta ds. księgowości;
g) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej;
h) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
i) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
j) osoby   niepełnosprawne, które   chcą   skorzystać  z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust. 2 z dnia 21 listopada 2008 r. o  pracownikach samorządowych powinny przedłożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność poświadczoną przez kandydata za zgodność
z oryginałem;
k) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Wzór kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych stanowią załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko.

8. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane  dokumenty  aplikacyjne  należy składać  osobiście w Gminnym Centrum Usług Wspólnych w Białej, Biała Druga 4B, 98-350 Biała (pokój nr 24) lub wysłać pocztą na adres Gminnego Centrum Usług Wspólnych w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 stycznia 2023 r. do godz. 1400 w zaklejonej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem „Nabór na stanowisko Referent ds. księgowości”. W przypadku składania ofert za pośrednictwem poczty liczy się data wpływu do GCUW.
Dokumenty, które wpłyną do Gminnego Centrum Usług Wspólnych po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane. Za termin złożenia dokumentów, uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów.

9. Nabór zostanie przeprowadzony w trzech etapach: I etap – analiza dokumentów pod względem spełniania wymagań formalnych; II etap – test pisemny; III etap -rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci, których oferty będą spełniać wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie kolejnych etapów.
10. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Biała oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Biała.

11. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.
Administrator           
Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Kierownik Gminnego Centrum Usług Wspólnych, z siedzibą Biała Druga 4B, 98-350 Biała.
Można się z nim skontaktować w następujący sposób:
a)    listownie: Biała Druga 4B, 98-350 Biała
b)    przez adres e-mail: a.sowa@gminabiala.pl
c)    telefonicznie: (43) 841-90-03,
Inspektor ochrony danych
Kierownik Gminnego Centrum Usług Wspólnych wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: inspektor@myiod.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Cel i podstawy przetwarzania  
a) Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postepowania rekrutacyjnego zgodnie z art. 22¹ § 1 pkt 4 – 6 Kodeksu Pracy w związku z art. 6 ust. 1 lit. b RODO1. W przypadku danych określonych w art. 22¹ §1 pkt 1 – 3 Kodeksu Pracy podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO1, natomiast inne dane,  na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO1), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
b) Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO1 konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Odbiorcy danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. W przypadku wybrania kandydata w przeprowadzonym naborze Pani/Pana dane osobowe będą upowszechnione na tablicy informacyjnej oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy zgodnie art. 15 ustawy o pracownikach samorządowych, gdyż co do zasady imię, nazwisko oraz miejsce zamieszkania  wybranego kandydata są jawne. W przypadku pozostałych kandydatów  dane osobowe nie będą upublicznianie, ale mogą być udostępniane wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, zgodnie z art. 2 ustawy o dostępie do informacji publicznej.
Okres przechowywania danych.
Pani/Pana dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku kandydatów zakwalifikowanych do II etapu przez 3 miesiące od dnia zakończenia rekrutacji, w których Kierownik Gminnego Centrum Usług Wspólnych w Białej ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska. Następnie dokumenty niezakwalifikowanych kandydatów z II etapu będą archiwizowane zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt.
Prawa osób, których dane dotyczą.
Zgodnie z RODO1 przysługuje Pani/Panu:    
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne,
c) prawo do ich usunięcia, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa,
d) prawo do ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych na adres: Biura Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub przez stronę internetową uodo.gov.pl.
Informacja o wymogu podania danych.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art.221 §1 pkt 1-5 Kodeksu pracy i art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.

 

Agnieszka Wasińska

Kierownik GCUW w Białej


1 – (RODO) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)    

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Marek Pluskota
email: m.pluskota@biala.finn.pl tel.:(043) 841 90 90 fax: (043) 841 90 18
, w dniu:  16‑01‑2023 14:44:45
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Marek Pluskota
email: m.pluskota@biala.finn.pl tel.:(043) 841 90 90 fax: (043) 841 90 18
, w dniu:  16‑01‑2023 14:44:45
Data ostatniej aktualizacji:
10‑02‑2023 11:18:34
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie