Zaprojektowanie i wykonanie serwisu internetowego w ramach projektu pn. "Budowa oczyszczalni ścieków wraz z kanalizacją sanitarną w Gminie Biała - etap I"


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
595KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zaprojektowanie i wykonanie serwisu internetowego w ramach projektu pn. "Budowa oczyszczalni ścieków wraz z kanalizacją sanitarną w Gminie Biała - etap I"

05‑03‑2020 11:38:03

Alternatywny tekst z opisem obrazu.

 

 

IE.271.1.2020

Biała Druga, dn. 05 marca 2020 r.

Gmina Biała                                    
Biała Druga 4b, 98-350 Biała
tel. 43 841 90 90, fax. 43 841 90 18 e-mail: sekretariat@gminabiala.pl

Zapytanie ofertowe
Zaprojektowanie i wykonanie  serwisu internetowego w ramach projektu  pn.
"Budowa oczyszczalni ścieków wraz z kanalizacją sanitarną w Gminie Biała – etap I"

Postępowanie prowadzone jest w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, na postawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 Euro - stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 346/18 Wójta Gminy Biała z dnia 08 sierpnia 2018 r.
1.    NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Gmina Biała
Biała Druga 4b
98-350 Biała
NIP: 832-19-64-556, REGON 730934602

2.    OPIS PRZEDMIOTU ORAZ ZAKRES ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie serwisu internetowego realizowanego w ramach projektu pn. "Budowa oczyszczalni ścieków wraz z kanalizacją sanitarną w Gminie Biała – etap I" współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa łódzkiego na lata 2014 – 2020.
W ramach realizacji Projektu planowane jest zaprojektowanie i wykonanie serwisu internetowego, który będzie pełnił funkcje sprawozdawcze, edukacyjne oraz promocyjne. Szata graficzna serwisu musi być dostosowana do wymogów Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji.
W szczególności serwis będzie zawierał:
−    szczegółowe informacje o Projekcie wraz z galerią zdjęć z realizacji,
−    informacje związane z przebiegiem realizowanego przez Gminę projektu,
−    informacje o możliwości przyłączenia się do sieci kanalizacyjnej oraz o konsekwencjach nie przyłączenia,
−    formularze, za pośrednictwem których użytkownicy będą mogli dokonywać zapytań, zgłaszać uwagi i skargi, formułować zapytania, itp.
W ramach zlecenia Wykonawca wykona szatę graficzną strony internetowej oraz dostosuje treści poszczególnych podstron na podstawie informacji otrzymanych od Zamawiającego. Projekt graficzny strony zostanie przedłożony do akceptacji Zamawiającemu. Zaplecze administracyjne strony powinno być wyposażone w przejrzysty i funkcjonalny system CMS, wyposażony w polski interfejs, pozwalający m.in. na:
−    samodzielne, bieżące zarządzanie treścią i grafiką oraz ich układem,
−    przygotowanie i publikację treści w języku polskim,
−    bieżącą aktualizację przez osoby posiadające podstawowe umiejętności obsługi komputera,

−    modyfikację i dodawanie nowych materiałów za pomocą prostych w obsłudze interfejsów użytkownika,
−    dodawanie nowych działów i podstron oraz modyfikowanie już istniejących w sposób intuicyjny
i zapewniający bezpieczeństwo,
−    tworzenie dokumentów przy pomocy intuicyjnego edytora - edytor powinien umożliwiać redaktorom wygodny mechanizm przenoszenia treści ze sformatowanych w popularnych formatach biurowych plików tekstowych,
−    tworzenie i zarządzanie repozytorium plików, dostęp do plików umieszczanych na stronie, tj. możliwość dodawania nowych, usuwania zbędnych plików, a także podmiany plików, które powinny być gromadzone w sposób pozwalający na swobodne ich przeglądanie, katalogowanie i sortowanie.
−    dostęp do systemu CMS z poziomu przeglądarki internetowej,
−    możliwość bezpiecznej autoryzacji osób uprawnionych, logujących się do niego przy pomocy przeglądarki internetowej.
Podstawowe funkcjonalności projektowanej strony internetowej:
−     wyszukiwanie treści na stronie,
−    dostosowanie do urządzeń mobilnych,
−    generowanie dokumentów w wersji "do druku",
−    obsługa wielu przeglądarek internetowych.
Wykonawca opublikuje stronę w publicznej sieci Internet. Nazwa domeny musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. Opłatę za rejestrację i utrzymanie domeny w okresie realizacji projektu (15.10.2022 r.) należy wliczyć w całkowity koszt usługi.
Portal zostanie „posadowiony” na infrastrukturze teleinformatycznej Wykonawcy. Opłatę hostingową w okresie realizacji projektu (15.10.2022 r.) należy wliczyć w całkowity koszt usługi.
Wymagana zgodność witryny z międzynarodowymi standardami WCAG 2.0 przynajmniej na poziomie AA oraz gwarancja poprawnego wyświetlania w przeglądarkach, np. Internet Explorer, Firefox, Opera, Chrome, safari oraz na urządzeniach mobilnych.
Modułowa konstrukcja strony musi zapewnić możliwość jej rozbudowy o dodatkowe pola, zakładki, menu, banery itp., w zależności od potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji projektu.
Wykorzystane narzędzia nie mogą generować dodatkowych kosztów dla Zamawiającego (np. zakupu licencji, opłat eksploatacyjnych, itp.).
Strona będzie dostosowana do międzynarodowego o standardu WCAG 2.0 co najmniej na poziomie AA co oznacza, że treści w niej zawarte będą dostępne dla każdego użytkownika Internetu, w szczególności dla osób, które mają problemy ze wzrokiem, słuchem i poruszaniem się. Serwis umożliwi osobom o różnych rodzajach i stopniach niepełnosprawności aktywne korzystanie z portalu, sprawne przemieszczanie się po stronie www i skuteczne interakcje z treściami oglądanego serwisu. Przejrzystość, funkcjonalność, zrozumiałość i rzetelność to podstawowe zasady użyteczności powstałego serwisu internetowego. Powstała strona będzie maksymalnie czytelna a korzystanie z niej będzie efektywne i satysfakcjonujące dla każdego użytkownika.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia opisany został wg kodu CPV: 72413000-8
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
Należność za wykonanie usługi objętej przedmiotem zamówienia rozliczona zostanie na podstawie czterech faktur VAT wystawianych przez Wykonawcę po protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia (strona internetowa) oraz po wykonaniu każdego z kolejnych etapów (hosting).
Wymagany termin wykonania oraz uruchomienia serwisu internetowego – do dnia 31 sierpnia 2020 r.

3.    OPIS OBLICZANIA CENY
Cena powinna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie wykonawca przy realizacji zamówienia w okresie do 15.10.2022 r. Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny netto oraz całkowitej  ceny brutto/wraz z podatkiem VAT/ wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych.
4.    KRYTERIUM OCENY OFERT:  najniższa cena.
5.    OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
    Oferta powinna:
    być czytelnie wypełniona (na druku stanowiącym załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego) i opatrzona pieczątką firmową,
    zawierać adres lub siedzibę oferenta, nr telefonu, numer NIP,
    opatrzona czytelnym podpisem dostawcy,
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
6.    MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1.    Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty tradycyjnej lub poczty e-mail na adres: sekretariat@gminabiala.pl lub faksem: 43 841 90 18 lub też doręczona osobiście na adres:
Urząd Gminy Biała
Biała Druga 4b, 98-350 Biała
W zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„Zaprojektowanie i wykonanie serwisu internetowego realizowanego w ramach projektu pn.
"Budowa oczyszczalni ścieków wraz z kanalizacją sanitarną w Gminie Biała – etap I" współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa łódzkiego na lata 2014 – 2020.”

do dnia 12.03.2020 r. do godz. 1500. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2.    Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmieniać lub wycofać swoją ofertę.
3.    W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4.    Zamawiający może wycofać się z udzielenia zamówienia w każdym czasie bez podania przyczyny, bądź w razie braku środków finansowych.
7.        WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW.
1.    W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający kompetencje lub uprawnienia do prowadzonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów oraz posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz zdolność techniczną lub zawodową do wykonania zamówienia.
2.    W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, którego wzór stanowi załącznik do zapytania ofertowego.
3.    Do dnia określonego w niniejszym zapytaniu złożą ofertę (załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego).

8.    DODATKOWE INFORMACJE
Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą nie później niż w terminie związania ofertą.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia.
Dodatkowych informacji udziela Marek Pluskota pod numerem tel. 43 841 90 90 wew. 14 w godz. od 700 do 1500.

Przygotował:
Marek Pluskota

ZATWIERDZIŁ:

                                                                                                                Aleksander Owczarek

Wójt Gminy Biała

 

„Budowa oczyszczalni ścieków wraz z kanalizacją sanitarną w Gminie Biała – etap I”

Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej V Ochrona środowiska, Działanie V.3 Gospodarka wodno – kanalizacyjna, Poddziałanie V.3.2 Gospodarka wodno – kanalizacyjna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Marek Pluskota
email: m.pluskota@biala.finn.pl tel.:(043) 841 90 90 fax: (043) 841 90 18
, w dniu:  05‑03‑2020 11:36:17
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Marek Pluskota
email: m.pluskota@biala.finn.pl tel.:(043) 841 90 90 fax: (043) 841 90 18
, w dniu:  05‑03‑2020 11:36:17
Data ostatniej aktualizacji:
16‑03‑2020 11:36:30
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie