Uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego
Jakie dokumenty:
- wniosek,
- odpis zupełny aktu stanu cywilnego stanowiący podstawę uzupełnienia,
- dowód osobisty wnioskodawcy (do wglądu).
Podstawa prawna:
Art. 36 ustawy z dnia 29 września 1986 r. - Prawo o aktach stanu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 161, poz. 1688 z późn. zm.).
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Stanu Cywilnego w Białej, Biała Druga 4B, 98-350 Biała, nr tel. 043 8419090 wew. 29. Urząd Stanu Cywilnego wg miejsca sporządzenia aktu, który podlega uzupełnieniu.
Termin i sposób załatwienia sprawy:
W ciągu miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. Wydanie decyzji administracyjnej.
Opłaty skarbowe:
- decyzja o uzupełnieniu aktu stanu cywilnego - 39 zł,
- odpis zupełny aktu stanu cywilnego - 33 zł.
Załącznik cz. I pkt. 4 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635 z późn zm.).
Tryb odwoławczy:
Odwołanie do Wojewody Łódzkiego, za pośrednictwem Kierownika USC w Białej, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji administracyjnej.
email: m.pluskota@biala.finn.pl tel.:(043) 841 90 90 fax: (043) 841 90 18 , w dniu: $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|