Postępowania aktualne


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
14,7MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Ogłoszenie o zamówieniu - Sprzedaż i dostawa ekogroszku oraz miału dla jednostek organizacyjnych Gminy Biała

30‑09‑2015 14:18:42

DWI.271.P.P.7.2015                                                                                                                Biała Druga, dnia 21 września 2015r.          

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

„Sprzedaż i dostawa ekogroszku oraz miału dla jednostek organizacyjnych Gminy Biała”

I. Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina Biała

Biała Druga 4b, 98-350 Biała

woj. łódzkie

www.biala.finn.pl

e-mail: sekretariat@biala.finn.pl

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 30.000 euro.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej:

www.biala.finn.pl

Na wniosek Wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Biała, Biała Druga 4b, 98-350 Biała, pok.nr 2

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji
o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa dla jednostek organizacyjnych Gminy Biała ekogroszku w ilości 85 ton oraz miału w ilości 124 tony.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

09.11.12.10-5 – węgiel kamienny

V. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

VI. Termin wykonania zamówienia:

Zamówienie będzie realizowane w dostawach częściowych oraz w ilościach i zakresie określonym potrzebami Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia – 10 miesięcy od dnia podpisania umowy.

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa wart. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. O udzielenie zamówienia ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ;

2) posiadania wiedzy i doświadczenia – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ;

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ;

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów:

cena – 100% zgodnie z poniższym wzorem:

Liczba punktów za kryterium „cena”= (cena najniższa spośród ważnych ofert*/cena badanej oferty*)x 100 pkt x 100%
 

* Przez cenę rozumie się całkowitą wartość zamówienia brutto.

Kryterium będzie stosowane dla każdego rodzaju asortymentu.

Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę, która uzyska największą ilość punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów w kryterium „cena” i spełnia warunki udziału w postępowaniu.

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia 29 września 2015r. do godziny 12.00 w siedzibie Zamawiającego:

Urząd Gminy Biała,

Biała Druga 4b, 98-350 Biała,

pokój nr 9-10 – Sekretariat Urzędu.

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte w dniu 29 września 2015r. o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego:

Urząd Gminy Biała,

Biała Druga 4b, 98-350 Biała,

pokój nr 18 – Sala Posiedzeń Rady Gminy.

XII. Termin związania ofertą:

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

Przedmiotem niniejszego zamówienia nie jest zawarcie umowy ramowej.

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.

Nie dotyczy ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

Nie dotyczy zastosowania aukcji elektronicznej.

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające.

Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, nieobjętych zamówieniem podstawowym nieprzekraczających łącznie 20% wartości realizowanego zamówienia.  

 

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/x-rar-compressed
Rozmiar:
5,4MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Ogłoszenie o zamówieniu - Przebudowa drogi wewnętrznej Zabłocie - Naramice

18‑09‑2015 10:20:32

DWI.271.2.2015                                                                                                                                               Biała, dn. 18 września 2015 r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

„Przebudowa drogi wewnętrznej Zabłocie - Naramice”
 
I.  Nazwa i adres zamawiającego:
GMINA BIAŁA
BIAŁA DRUGA 4b
98-350 BIAŁA
www.biala.finn.pl
e-mail: sekretariat@biala.finn.pl   
 
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej:    www.biala.finn.pl
   
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: osobiście w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Biała, Biała Druga 4b, 98-350 Biała pok. Nr 2.
 
IV Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia są roboty  budowlane związane z:
przebudową drogi wewnętrznej Zabłocie - Naramice od km 0+592 do km 0+949”

zgodnie z załączonymi do SIWZ dokumentacjami projektowymi, polegająca m in. na:

- wykonaniu robót pomiarowych i przygotowawczych,
- wykonaniu dolnej i górnej warstwy podbudowy,
- wykonaniu nawierzchni grysowo – żwirowo – asfaltowej,
- wykonaniu poboczy – skrajni,
- wykonaniu zjazdów.

Szczegółowy zakres i przedmiot  zamówienia opisany jest w dokumentacji  projektowo – kosztorysowej.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.23.32.20 -7  - Roboty w zakresie nawierzchni dróg,
45.11.00.00 -1  - Roboty rozbiórkowe, roboty ziemne.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

VI. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia: 15 listopada 2015 r.

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz   spełniający warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień wynikających z przepisów prawa.
2. posiadania wiedzy i doświadczenia:
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty dokumenty i oświadczenia z których wynikać będzie, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie  do wykonania zamówienia, tj. że wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, ww okresie, co najmniej 2 (dwa) kontrakty polegające na budowie, przebudowie drogi publicznej o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, o wartości równej lub przekraczającej  150 000,00 zł brutto (każda).
3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym:
Zamawiający w tym zakresie nie określa szczególnych wymagań.
4. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za wykonywanie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,  obejmujący następujące osoby:
1) Kierownik robót budowlanych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej – minimum 1 osoba, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej odpowiadających przepisów w zakresie wystarczającym do kierowania robotami;
w przypadku Wykonawców zagranicznych- uprawnienia równoważne do kierowania robotami.
W stosunku do osób wymienionych wyżej, wobec których postawiono wymóg posiadania uprawnień budowlanych, do oferty należy złożyć oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez wymienione osoby.
5. sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Powyższe zobowiązanie winno w swojej treści wyczerpywać kwestie określone w § 1 ust. 6 pkt.2  Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich mogą być składane (Dz.U. z 19 lutego 2013 r. poz.231).
W przypadku gdy wykonawca zamierza korzystać z wiedzy i doświadczenia innych podmiotów  powinien zapewnić udział tych podmiotów w realizacji odpowiedniej części zamówienia – jako podwykonawców.

VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium

Waga kryterium

Cena ofertowa

90 %

Okres gwarancji

10%


 X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 05 października 2015 r. - do godz. 9.00
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Biała
Biała Druga 4b, 98-350 Biała
Pokój nr 9-10 - Sekretariat Urzędu.

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 05 października 2015 r., o godz. 9.15
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Biała
Biała Druga 4b, 98-350 Biała
Pokój nr 18 – Sala Posiedzeń Rady Gminy.
                         
XII. Termin związania ofertą.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
                           
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.
 
Nie dotyczy ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
 
Nie dotyczy zastosowania aukcji elektronicznej.

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

 

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/x-rar-compressed
Rozmiar:
912KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Zdjęcie Komunikat_5176166
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/x-rar-compressed
Rozmiar:
673KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Zdjęcie Ogłoszenie o zamówieniu - zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego 4x4 wraz z wyposażeniem dla jednostki OSP w Białej _011_001_462930
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
410KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Zdjęcie Zaproszenie do składania ofert - dostawa i montaż 4 szt wiat przystankowych _011_001_460523
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 356 Numer strony: 5  6  7  8  9  .. 36
Informacja wytworzona przez:
Marek Pluskota
email: m.pluskota@biala.finn.pl tel.:(043) 841 90 90 fax: (043) 841 90 18
, w dniu:  01‑03‑2006 09:10:34
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Marek Pluskota
email: m.pluskota@biala.finn.pl tel.:(043) 841 90 90 fax: (043) 841 90 18
, w dniu:  01‑03‑2006 09:10:34
Data ostatniej aktualizacji:
12‑09‑2023 09:48:09
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie