Wydanie zaświadczeń z akt ewidencji ludności
WYMAGANE DOKUMENTY
- wniosek o wydanie zaświadczenia
- dowód osobisty lub paszport
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Urząd Gminy Biała, Biała Druga 4B, 98-350 Biała, pok. nr 5 - w godzinach pracy Urzędu
OPŁATY
Opłata skarbowa:
- za wydanie zaświadczenia np. o zameldowaniu, wymeldowaniu - 17 zł
- za udzielenie pełnomocnictwa - 17 zł
Opłaty można wnieść w Kasie Urzędu Gminy Biała, Biała Druga 4B, 98-350 Biała, czynna poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek 7:00 – 14:00, środa 9:00 – 15:00 lub na rachunek Gminy Biała, Bank Spółdzielczy Ziemi Wieluńskiej w Białej numer konta 79 - 9244 0003 0000 0039 2000 0020
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Zaświadczenie powinno być wydane bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie siedmiu dni.
PODSTAWA PRAWNA
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2015 r., poz. 2135)
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r.,poz. 722)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 23 ze zm.)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz.U z 2015 r., poz. 783 ze zm.)
TRYB ODWOŁAWCZY
Nie przysługuje.
email: m.pluskota@biala.finn.pl tel.:(043) 841 90 90 fax: (043) 841 90 18 , w dniu: 01‑01‑1970 01:00:00
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|