Zawiadomienie o odrzuceniu oferty
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Nadzór, serwis i aktualizacje oprogramowania dziedzinowego w Urzędzie Gminy Biała w okresie 01.01.2018 - 31.12.2018
Biała Druga, dnia: 28 grudnia 2017 r.
IE.271.2.2017
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
w postępowaniu o wartości poniżej 30 000 euro
W postępowaniu prowadzonym na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), którego przedmiotem było udzielenie zamówienia publicznego na usługę pn.:
„Nadzór, serwis i aktualizacje oprogramowania dziedzinowego
w Urzędzie Gminy Biała w okresie 01.01.2018 – 31.12.2018”
wybrano ofertę i zamówienie zostanie udzielone:
Przedsiębiorstwu Informatycznemu EVEREST s.c.
ul. Sukiennicza 8, 62-800 Klisz
W wyznaczonym terminie do składania ofert tj. do dnia 28 grudnia 2017 r. wpłynęła jedna oferta.
Wójt
Aleksander Owczarek
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Zakup lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Białej
Biała Druga, dnia 18 października 2017 r.
SO.I.271.2.2017
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: „Zakup lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Białej” przeprowadzonego w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z §4 załącznika do zarządzenia nr 207/17 Wójta Gminy Biała z dnia 22.02.2017 r., jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez:
P.P.H.U. „OSINY” Marek Messjasz
ul. Przemysłowa 3
42-262 Kolonia Borek
Ww. oferta była jedyną ważną i uzyskała 100 punktów.
| P.P.H.U. „OSINY” Marek Messjasz | |
Kryterium oceny | Ocena (liczba pkt) | Uzasadnienie |
Cena brutto | 80,00 | C= (75.000,00/75.000,00) x 100 x 80 %
|
Data pierwszej rejestracji |
20 | 27.04.2015 r. |
Suma
| 80,00 + 20 = 100,00 |
Zawiadomienie w wyborze najkorzystniejszej oferty - Przebudowa drogi gminnej nr 117117E Dębina-Przychody
Biała Druga, dn. 12.10.2017 r.
Znak sprawy GO.271.2.3.2017
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) Zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 117117E Dębina-Przychody”,
wybrana została jako najkorzystniejsza oferta Firmy:
„ARES” Karol Wrzecioniarz, ul. Grabska 41, 98-273 Klonowa
Uzasadnienie wyboru:
Oferta została oceniona jako najkorzystniejsza zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wykonawcy, którzy złożyli oferty
1. P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika, ul. Grabińska 8, 42-283 Boronów
2.Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „LARIX” Sp. z o. o. ul. Klonowa 11, 42-700 Lubliniec
3. BUD-TRANS Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak, ul. Uniejowska 170A, 98-200 Sieradz
4. „ARES” Karol Wrzecioniarz ul. Grabska 41, 98-273 Klonowa
5. HUCZ Sp. z o.o., Sp. K., ul. Częstochowska 14, 42-283 Boronów
Nazwa oferenta | „DOMAX” | „LARIX” | „BUD-TRANS” | „ARES” | „HUCZ” |
Kryterium oceny | Ocena (liczba punktów) | ||||
Cena | 43,25 | 58,06 | 50,67 | 60 | 48,20 |
Gwarancja | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 |
Razem uzyskane punkty |
83,25 |
98,06 |
90,67 |
100 |
88,20 |
Umowa zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Akelsander Owczarek
Wójt Gminy Biała
Zawiadomienie w wyborze najkorzystniejszej oferty - Zakup i dostawa opału na sezon grzewczy 2017/2018
GCUW.271.2.2017 Biała Druga, dnia 9 października 2017r.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie §5 ust. 7 Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 173/2016 Wójta Gminy Biała z dnia 7 października 2016r., w imieniu Gminy Biała informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy dla zadania pod nazwą: „Zakup i dostawa opału na sezon grzewczy 2017/2018”, przeprowadzonego w trybie zapytania ofertowego jako najkorzystniejsze wybrano następujące oferty:
Zadanie nr 1 – Zakup i sukcesywna dostawa ekogroszku dla jednostek organizacyjnych Gminy Biała:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE „TRANS-MATMAR” Marek Matuszczyk, ul. Wieluńska 20, 98-420 Sokolniki, Walichnowy.
Zadanie nr 2 – Zakup i sukcesywna dostawa miału dla jednostek organizacyjnych Gminy Biała:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE „TRANS-MATMAR” Marek Matuszczyk, ul. Wieluńska 20, 98-420 Sokolniki, Walichnowy.
Uzasadnienie wyboru:
Oferty zostały ocenione jako najkorzystniejsze zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
1) „WĘGLOPASZ” Sp. z o.o., ul. Piątkowska 149/6, 60-648 Poznań,
2) PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE „TRANS-MATMAR” Marek Matuszczyk, ul. Wieluńska 20, 98-420 Sokolniki, Walichnowy.
Zadanie nr 1
Nazwa oferenta | WĘGLOPASZ | TRANS-MATMAR |
Kryterium oceny | Ocena (liczba punktów) | Ocena (liczba punktów |
Cena | 92,56 | 100 |
Zadanie nr 2
Nazwa oferenta | WĘGLOPASZ | TRANS-MATMAR |
Kryterium oceny | Ocena (liczba punktów) | Ocena (liczba punktów |
Cena | 82,78 | 100 |
WÓJT
/-/ Aleksander Owczarek
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT - Przebudowa drogi gminnej nr 117117E Dębina – Przychody
GO.271.2.3.2017 Biała Druga, dn. 29.09.2017 r.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 117117E Dębina – Przychody”.
Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) przekazuje informacje z otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu.
Otwarcie ofert odbyło się w dniu 29.09.2017 r. o godz. 12:15.
- Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
709 000,00 zł brutto.
2. Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie wraz z cenami i terminami wykonania zamówienia, okresem gwarancji i warunkami płatności zawartymi w ofertach.
Oferty złożyli:
Nr oferty | Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy | Cena ofertowa brutto zł | Termin wykonania zamówienia |
Okres gwarancji | Warunki płatności |
1. | P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika, ul. Grabińska 8, 42-283 Boronów |
662 941,49 | do 31 maja 2018 r. |
60 miesięcy |
Termin płatności faktury – 30 dni |
2. | Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „LARIX” Sp. z o. o. ul. Klonowa 11, 42-700 Lubliniec
|
493 808,46 |
do 31 maja 2018 r. |
60 miesięcy |
Termin płatności faktury – 30 dni |
3. | BUD-TRANS Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak ul. Uniejowska 170A, 98-200 Sieradz |
565 800,00 |
do 31 maja 2018 r. |
60 miesięcy |
Termin płatności faktury – 30 dni |
4. | „ARES” Karol Wrzecioniarz ul. Grabska 41, 98-273 Klonowa
|
477 853,20 |
do 31 maja 2018 r. |
60 miesięcy |
Termin płatności faktury – 30 dni |
5. | HUCZ Sp. z o.o., Sp. K., ul. Częstochowska 14, 42-283 Boronów |
594 870,82 |
do 31 maja 2018 r. |
60 miesięcy |
Termin płatności faktury – 30 dni |
Wójt Gminy Biała
/-/ Aleksander Owczarek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - „Remont nawierzchni drogi gminnej nr 117116E w miejscowości Góry Świątkowskie na odcinku 1300 m”.
Ogłoszenie nr 500027841-N-2017 z dnia 13-09-2017 r.
Gmina Biała: „Remont nawierzchni drogi gminnej nr 117116E w miejscowości Góry Świątkowskie na odcinku 1300 m”.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558686-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500007338-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Biała, Krajowy numer identyfikacyjny 73093460200000, ul. Biała Druga, 98-350 Biała, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 419 090, e-mail m.pluskota@biala.finn.pl, faks 438 419 018.
Adres strony internetowej (url): www.gminabiala.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont nawierzchni drogi gminnej nr 117116E w miejscowości Góry Świątkowskie na odcinku 1300 m”.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
GO.271.2.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. : „Remont nawierzchni drogi gminnej nr 117116E w miejscowości Góry Świątkowskie na odcinku 1300 m” Zamówienie obejmuje: - przygotowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, - mechaniczne rozścielenie warstwy kruszywa kamiennego gr. 10 cm (po zagęszczeniu) na jezdni o szerokości 4,50m, na 20-tu wjazdach na posesje i na poboczach drogi o szerokościach po 0,50m – 7390 m2, - zagęszczenie i profilowanie w/w warstwy z nawilżaniem wodą, - posypanie w/w warstwy miałem kamiennym, - mechaniczne rozścielenie warstwy destruktu asfaltowego gr. 10 cm (po zagęszczeniu) na jezdni - 6090 m2, - sprawdzenie profilu podłużnego i poprzecznego, - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu emulsji asfaltowej stabilizowanej lateksem i grysów bazaltowych o wymiarach 5-8 mm na powierzchni 6090 m2, - obsługę geodezyjną. Zamawiający jest w posiadaniu kruszywa kamiennego na całość podbudowy oraz destruktu asfaltowego w ilości 400 ton. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Dołączony do SIWZ przedmiar robót i kosztorys nakładczy mają charakter pomocniczy i nie stanowią podstawy wyceny ofert, mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej na terenie budowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2017 Wartość bez VAT 185785.60 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „LARIX” Sp. z o. o. , tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 225 343,87 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zawiadomienie o poprawieniu oczywistej omyłki rachunkowej
GCUW.271.1.2017
Biała Druga, dnia 24 sierpnia 2017 r.
Dot. Wykonawcy
„GROM” Usługi Transportowe Autobusem Marek Nagły,
98-300 Wieluń,
ul. Stodolniana 35-4/8
ZAWIADOMIENIE O POPRAWIENIU OCZYWISTEJ OMYŁKI RACHUNKOWEJ
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 30.000 euro pod nazwą:
„Dowóz dzieci i młodzieży do szkół na terenie gminy Biała w okresie
od 4 września 2017r. do 30 czerwca 2018r.”
Informuję, że w ofercie z dnia 18 sierpnia 2017 r. złożonej w odpowiedzi na zapytanie ofertowe Wykonawca popełnił omyłkę rachunkową w formularzu ofertowym polegającą na:
Jest:
plus podatek VAT w wysokości 0,25 zł
(słownie: zero złotych dwadzieścia pięć groszy)
Łącznie kwota brutto 3,45 zł/km
(słownie: trzy złote czterdzieści pięć groszy)
Poprawia się na:
plus podatek VAT w wysokości 0,26 zł
(słownie: zero złotych dwadzieścia sześć groszy)
Łącznie kwota brutto 3,46 zł/km
(słownie: trzy złote czterdzieści sześć groszy)
Uzasadnienie
W związku z faktem, że kwota podatku VAT ceny jednostkowej za kilometr, po przeliczeniu, daje kwotę 0,26 zł, a nie jak zapisał w ofercie Wykonawca kwotę 0,25 zł - łącznie kwota brutto powinna wynosić 3,46 zł/km, a nie 3,45 zł/km.
Zamawiający uznaje w/w rozbieżność za oczywistą omyłkę rachunkową, którą jest w stanie poprawić bez wykorzystania specjalistycznej wiedzy i wykonywania specjalistycznych obliczeń.
Przedmiotowa omyłka nie ma wpływu na wybór Wykonawcy w niniejszym postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego.
Wójt Gminy Biała
/-/ Aleksander Owczarek