Plany postępowań


Plik pdf Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
28‑03‑2018 10:12:45
 Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Przebudowa drogi gminnej nr 117117E Dębina - Przychody
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
489KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zawiadomienie o odrzuceniu oferty

14‑03‑2018 15:28:06
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego "Przebudowa drogi gminnej 117117E Dębina - Przychody"
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
494KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Nadzór, serwis i aktualizacje oprogramowania dziedzinowego w Urzędzie Gminy Biała w okresie 01.01.2018 - 31.12.2018

28‑12‑2017 12:42:08

Biała Druga, dnia: 28 grudnia 2017 r.

IE.271.2.2017

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

w postępowaniu o wartości poniżej 30 000 euro

 

W postępowaniu prowadzonym na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), którego przedmiotem było udzielenie zamówienia publicznego na usługę pn.:

Nadzór, serwis i aktualizacje oprogramowania dziedzinowego

w Urzędzie Gminy Biała w okresie 01.01.2018 – 31.12.2018”

wybrano ofertę i zamówienie zostanie udzielone:

Przedsiębiorstwu Informatycznemu EVEREST s.c.

ul. Sukiennicza 8, 62-800 Klisz

W wyznaczonym terminie do składania ofert tj. do dnia 28 grudnia 2017 r. wpłynęła jedna oferta.


Wójt

Aleksander Owczarek

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Zakup lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Białej

18‑10‑2017 15:10:11

Biała Druga, dnia 18 października 2017 r.

SO.I.271.2.2017                                                         

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: „Zakup lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Białej” przeprowadzonego w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z §4 załącznika do zarządzenia nr 207/17 Wójta Gminy Biała z dnia 22.02.2017 r., jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez:

P.P.H.U. „OSINY” Marek Messjasz

ul. Przemysłowa 3

42-262 Kolonia Borek

Ww. oferta była jedyną ważną i uzyskała 100 punktów.

 

 

P.P.H.U. „OSINY” Marek Messjasz

Kryterium oceny

Ocena (liczba pkt)

Uzasadnienie

Cena brutto

80,00

C= (75.000,00/75.000,00) x 100 x 80 %

 

Data pierwszej rejestracji

 

20

27.04.2015 r.

 

Suma

 

80,00 + 20 = 100,00

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zawiadomienie w wyborze najkorzystniejszej oferty - Przebudowa drogi gminnej nr 117117E Dębina-Przychody

12‑10‑2017 11:35:20

Biała Druga, dn. 12.10.2017 r.

Znak sprawy GO.271.2.3.2017

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) Zamawiający  informuje, że  w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 117117E Dębina-Przychody”,

wybrana została jako najkorzystniejsza oferta Firmy:

„ARES” Karol Wrzecioniarz, ul. Grabska 41, 98-273 Klonowa

Uzasadnienie wyboru:

Oferta została  oceniona jako najkorzystniejsza zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Wykonawcy, którzy złożyli oferty

1. P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika, ul. Grabińska 8, 42-283 Boronów

2.Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „LARIX” Sp. z o. o. ul. Klonowa 11, 42-700 Lubliniec

3. BUD-TRANS Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak, ul. Uniejowska 170A, 98-200 Sieradz

4. „ARES” Karol Wrzecioniarz ul. Grabska 41, 98-273 Klonowa

5. HUCZ Sp. z o.o., Sp. K., ul. Częstochowska 14, 42-283 Boronów

 

Nazwa oferenta

„DOMAX”

„LARIX”

„BUD-TRANS”

„ARES”

„HUCZ”

Kryterium oceny

Ocena (liczba punktów)

Cena

43,25

58,06

50,67

60

48,20

Gwarancja

40

40

40

40

40

Razem uzyskane punkty

 

83,25

 

98,06

 

90,67

 

100

 

88,20

Umowa zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Akelsander Owczarek

Wójt Gminy Biała

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zawiadomienie w wyborze najkorzystniejszej oferty - Zakup i dostawa opału na sezon grzewczy 2017/2018

09‑10‑2017 11:39:05

GCUW.271.2.2017                                                       Biała Druga, dnia 9 października 2017r.

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie §5 ust. 7 Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 173/2016 Wójta Gminy Biała z dnia 7 października 2016r., w imieniu Gminy Biała informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia  publicznego na dostawy dla zadania pod nazwą: „Zakup i dostawa opału na sezon grzewczy 2017/2018”, przeprowadzonego w trybie zapytania ofertowego jako najkorzystniejsze wybrano następujące oferty:

Zadanie nr 1 – Zakup i sukcesywna dostawa ekogroszku dla jednostek organizacyjnych Gminy Biała:

PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE „TRANS-MATMAR” Marek Matuszczyk, ul. Wieluńska 20, 98-420 Sokolniki, Walichnowy.

Zadanie nr 2 – Zakup i sukcesywna dostawa miału dla jednostek organizacyjnych Gminy Biała:

PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE „TRANS-MATMAR” Marek Matuszczyk, ul. Wieluńska 20, 98-420 Sokolniki, Walichnowy.

Uzasadnienie wyboru:

Oferty zostały  ocenione jako najkorzystniejsze zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Wykonawcy, którzy złożyli oferty:

1) „WĘGLOPASZ” Sp. z o.o.,  ul. Piątkowska 149/6, 60-648 Poznań,

2) PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE „TRANS-MATMAR” Marek Matuszczyk, ul. Wieluńska 20, 98-420 Sokolniki, Walichnowy.

Zadanie nr 1

Nazwa oferenta

WĘGLOPASZ

TRANS-MATMAR

Kryterium oceny

Ocena (liczba punktów)

Ocena (liczba punktów

Cena

92,56

100

Zadanie nr 2

Nazwa oferenta

WĘGLOPASZ

TRANS-MATMAR

Kryterium oceny

Ocena (liczba punktów)

Ocena (liczba punktów

Cena

82,78

100

 

                                                                                                               WÓJT

                                                                                              /-/ Aleksander Owczarek

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT - Przebudowa drogi gminnej nr 117117E Dębina – Przychody

29‑09‑2017 14:15:01

                                                                              
                

GO.271.2.3.2017                                                                                 Biała Druga, dn. 29.09.2017 r.

 

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

 

 w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 117117E Dębina – Przychody”.

Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579)  przekazuje informacje z otwarcia ofert   w przedmiotowym postępowaniu.

Otwarcie ofert odbyło się w dniu 29.09.2017 r. o godz. 12:15.

  1. Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:

     709 000,00 zł brutto.

   2. Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie wraz z cenami i terminami wykonania zamówienia, okresem gwarancji i warunkami płatności zawartymi w ofertach.

Oferty złożyli:

Nr oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena ofertowa brutto

Termin wykonania

zamówienia

 

Okres gwarancji

Warunki płatności

 

1.

P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika, ul. Grabińska 8, 42-283 Boronów

 

662 941,49

do

31 maja 2018 r.

 

60 miesięcy

 

Termin płatności faktury – 30 dni

2.

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „LARIX” Sp. z o. o.

ul. Klonowa 11, 42-700 Lubliniec

 

 

493 808,46

 

do

31 maja 2018 r.

 

60 miesięcy

 

Termin płatności

faktury – 30 dni

3.

BUD-TRANS Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak

ul. Uniejowska 170A,                 98-200 Sieradz

 

565 800,00

 

do

31 maja 2018 r.

 

60 miesięcy

 

Termin płatności faktury – 30 dni

4.

„ARES” Karol Wrzecioniarz

ul. Grabska 41, 98-273 Klonowa

 

 

 

477 853,20

 

do

31 maja 2018 r.

 

60 miesięcy

 

Termin płatności faktury – 30 dni

5.

HUCZ Sp. z o.o.,

Sp. K., ul. Częstochowska 14,

42-283 Boronów

 

594 870,82

 

do

31 maja 2018 r.

 

60 miesięcy

 

Termin płatności faktury – 30 dni

 

Wójt Gminy Biała

                                                               /-/ Aleksander Owczarek

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - „Remont nawierzchni drogi gminnej nr 117116E w miejscowości Góry Świątkowskie na odcinku 1300 m”.

14‑09‑2017 09:57:59

Ogłoszenie nr 500027841-N-2017 z dnia 13-09-2017 r.

Gmina Biała: „Remont nawierzchni drogi gminnej nr 117116E w miejscowości Góry Świątkowskie na odcinku 1300 m”.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558686-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500007338-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Biała, Krajowy numer identyfikacyjny 73093460200000, ul. Biała Druga, 98-350   Biała, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 419 090, e-mail m.pluskota@biala.finn.pl, faks 438 419 018.
Adres strony internetowej (url): www.gminabiala.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

„Remont nawierzchni drogi gminnej nr 117116E w miejscowości Góry Świątkowskie na odcinku 1300 m”.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GO.271.2.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. : „Remont nawierzchni drogi gminnej nr 117116E w miejscowości Góry Świątkowskie na odcinku 1300 m” Zamówienie obejmuje: - przygotowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, - mechaniczne rozścielenie warstwy kruszywa kamiennego gr. 10 cm (po zagęszczeniu) na jezdni o szerokości 4,50m, na 20-tu wjazdach na posesje i na poboczach drogi o szerokościach po 0,50m – 7390 m2, - zagęszczenie i profilowanie w/w warstwy z nawilżaniem wodą, - posypanie w/w warstwy miałem kamiennym, - mechaniczne rozścielenie warstwy destruktu asfaltowego gr. 10 cm (po zagęszczeniu) na jezdni - 6090 m2, - sprawdzenie profilu podłużnego i poprzecznego, - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu emulsji asfaltowej stabilizowanej lateksem i grysów bazaltowych o wymiarach 5-8 mm na powierzchni 6090 m2, - obsługę geodezyjną. Zamawiający jest w posiadaniu kruszywa kamiennego na całość podbudowy oraz destruktu asfaltowego w ilości 400 ton. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Dołączony do SIWZ przedmiar robót i kosztorys nakładczy mają charakter pomocniczy i nie stanowią podstawy wyceny ofert, mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej na terenie budowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 
 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 185785.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „LARIX” Sp. z o. o. ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Klonowa 11
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 225 343,87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 225 343,87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 225 343,87
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zawiadomienie o poprawieniu oczywistej omyłki rachunkowej

25‑08‑2017 08:00:05

GCUW.271.1.2017                                                           

Biała Druga, dnia 24 sierpnia 2017 r.

 

                                                                       Dot. Wykonawcy

                                                                       „GROM” Usługi Transportowe Autobusem                                                                    Marek Nagły,

                                                                       98-300 Wieluń,
                                                                       ul. Stodolniana 35-4/8

 

 

ZAWIADOMIENIE O POPRAWIENIU OCZYWISTEJ OMYŁKI RACHUNKOWEJ

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 30.000 euro pod nazwą:

 

„Dowóz dzieci i młodzieży do szkół na terenie gminy Biała w okresie

od 4 września 2017r. do 30 czerwca 2018r.”

 

                                                                                                             

Informuję, że w ofercie z dnia 18 sierpnia 2017 r. złożonej w odpowiedzi na zapytanie ofertowe Wykonawca popełnił omyłkę rachunkową w formularzu ofertowym polegającą na:

 

Jest:  

plus podatek VAT w wysokości 0,25 zł

(słownie: zero złotych dwadzieścia pięć groszy)

Łącznie kwota brutto 3,45 zł/km

(słownie: trzy złote czterdzieści pięć groszy)

 

Poprawia się na:

plus podatek VAT w wysokości 0,26 zł

(słownie: zero złotych dwadzieścia sześć groszy)

Łącznie kwota brutto 3,46 zł/km

(słownie: trzy złote czterdzieści sześć groszy)

 

 

 

Uzasadnienie

 

W związku z faktem, że kwota podatku VAT ceny jednostkowej za kilometr, po przeliczeniu, daje kwotę 0,26 zł, a nie jak zapisał w ofercie Wykonawca kwotę 0,25 zł - łącznie kwota brutto powinna wynosić 3,46 zł/km, a nie 3,45 zł/km.

Zamawiający uznaje w/w rozbieżność za oczywistą omyłkę rachunkową, którą jest w stanie poprawić bez wykorzystania specjalistycznej wiedzy i wykonywania specjalistycznych obliczeń.

Przedmiotowa omyłka nie ma wpływu na wybór Wykonawcy w niniejszym postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego.

 

                                                                                                         

                                                                                                                            Wójt Gminy Biała

                                                                                                                      /-/ Aleksander Owczarek

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 141 Numer strony: 1  2  3  4  5  .. 15
Informacja wytworzona przez:
Aleksander Owczarek , w dniu:  01‑03‑2006 09:15:58
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Marek Pluskota
email: m.pluskota@biala.finn.pl tel.:(043) 841 90 90 fax: (043) 841 90 18
, w dniu:  01‑03‑2006 09:15:58
Data ostatniej aktualizacji:
05‑03‑2024 07:51:10
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie