Wydanie zaświadczeń z akt ewidencji ludności


WYMAGANE DOKUMENTY

  • wniosek o wydanie zaświadczenia
  • dowód osobisty lub paszport

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW

Urząd Gminy Biała, Biała Druga 4B, 98-350 Biała, pok. nr 5 - w godzinach pracy Urzędu

OPŁATY

Opłata skarbowa: 

  • za wydanie zaświadczenia np. o zameldowaniu, wymeldowaniu - 17 zł  
  • za udzielenie pełnomocnictwa - 17 zł

Opłaty można wnieść w Kasie Urzędu Gminy Biała, Biała Druga 4B, 98-350 Biała, czynna poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek 7:00 – 14:00, środa 9:00 – 15:00 lub na rachunek Gminy Biała, Bank Spółdzielczy Ziemi Wieluńskiej w Białej numer konta 79 - 9244 0003 0000 0039 2000 0020

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

Zaświadczenie powinno być wydane bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie siedmiu dni.

PODSTAWA PRAWNA

  • Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2015 r., poz. 2135)
  • Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r.,poz. 722)
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 23 ze zm.)
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz.U z 2015 r., poz. 783 ze zm.)

TRYB ODWOŁAWCZY

Nie przysługuje.

Informacja wytworzona przez:
Robert Nawrocki , w dniu:  08‑07‑2008 08:27:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Marek Pluskota
email: m.pluskota@biala.finn.pl tel.:(043) 841 90 90 fax: (043) 841 90 18
, w dniu:  08‑07‑2008 08:27:00
Data ostatniej aktualizacji:
20‑09‑2016 10:14:50
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie